piatok 7. marca 2014

Plstená krabička

Chcela som urobiť radosť môjmu dieťaťu a urobila som jej plstenú krabičku na perá a ceruzky, ktorú by mala na svoj písacom stole na internáte. Spomienka na mamu, čo to urobila pre ňu. Ešteže mám aj dcéru, lebo môjmu synovi by som sa tým nezavďačila.


Krabička je z dvoch vrstiev plstí - sivá vonkajšia a antracitová vnútorná vrstva. Nezlepovala som tie vrstvy navzájom, iba prešila okraje, hrany a spevnila rohy. Na kratších stranách krabičky sú "preklady" iba prepletené. Snáď som to mohla aj nejako ozdobiť alebo spevniť, alebo jedno aj druhé zároveň. Ďalší prototyp bude iste viac "prešpekulovaný".

Strih som urobila iba z jednej A4. Bol to taký pokus, ktorý moje dieťa bude dúfam používať. Dodatočne som to ozdobila zelenou plsťou a farebnými kúskami spolu s drobnými korálkami, aby to nebolo také fádne. Nie som v tom však až taká kreatívna. Ak by to nakoniec niekoho zaujalo, tak doplním aj pdf so strihom.
a takto vyzerá krabička, ktorú som poslala dcérke





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára