streda 7. októbra 2015

Po dlhom čase ...

... sa vraciam na stránky tohto blogu. Medzitým sa toho udialo požehnane: svokra operovali a odstránili mu pätinu pľúc, oslávili sme s mužom ďalšie narodeniny, syn sa rozhodol ukončiť štúdium, dcéra štúdium ukončila a cez prázdniny "stihla" aj operáciu. Boli sme na dvoch svadbách. Jedna bola svadba našej netere. Syn začal pracovať a dcéra sa vrátila na svoju základňu. A medzitým všedný život počas krásne horúceho leta. Polievanie rastlín životodarnou vodou ...
Dala som sa ostrihať a skonštatovala som, že naposledy som bola tak nakrátko ostrihaná vo svojich pätnástich rokoch - dôkaz by bol vo vtedajšom občianskom preukaze.
Trochu sme sa zabávali s maľovaním.
moje tričko
tričko mojej dcérky
taška z konopného plátna,
zafarbená orechovými šupkami
a potlačená jabĺčkom

obyčajná bavlnená nákupná taška
ako farbu som použila svetlocitlivú avokádovú farbu

a pribudla aj zatiaľ nedokončená hodvábna šatôčka
 

O mne moje najbližšie vedia, že rada šijem kadejaké taštičky a rady to využívajú. Taštička sa im vraj vždy hodí. Zatiaľ ostatné dve som dokončila iba toť nedávno.
Tu je výsledok:
taštička peňaženkovo-mobilová
iná variácia/druhý pokus
vo veselejších farbách



taštička na potrebné drobnosti - buď na šitie,  kozmetiku
alebo lieky, náplasti atď.

Vlastne už majú pravdepodobnú majiteľku. Budú to darčeky. Ešte o nich nevie, ani ich nevidela a preto neviem, či sa budú páčiť.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára